Varför ska ni
samarbeta med mig?

Idag finns det en stor potential att bygga broar mellan olika kommunikationskanaler och mitt mål är att tillföra min styrka och tidigare erfarenheter inom TV, media och kommunikation till retailföretag som vill få större utväxling på sina reklaminvesteringar.

Marknadskommunikation kan definieras som “varumärkesinitierad kommunikation som är avsedd att påverka människor.”

- Rosengren & Dahlen 2016

Vad är poängen med marknadsföring?

Vi går mot en digitaliserad värld och teknik är häftigt så länge det tjänar kunden som kan hitta en mening och syfte bakom det. Inom hälsa och kost handlar det ofta om:

  • Hitta ett nytt mål som att gå från stark och fit till hälsosam och social.
  • Ta hjälp av appar och liknande för att förändra ett beteendemönster.
  • Inte nödvändigtvis tillgodose ett behov, utan snarare förändra ett behov.
  • Långsiktighet snarare än snabba lösningar.

Exempel på vilka sätt jag kan hjälpa med marknadsföringssyfte:

01 Modellagenturen

Här vill jag bidra med förändringar som skett i branschen. Ett samarbete där agenturens möjligheter och modellens hälsa kombineras till ett gynnsamt samarbete. Detta i kombination med retailföretag som alltmer vill bidra mot de 17 olika globala målen för en hållbar utveckling. Däribland, nr (3) god hälsa och välbefinnande och nr (8) anständiga arbetsvillkor och ekonomisk tillväxt.

02 Företag

Den andra komponenten i la bella figura involverar kroppsspråk och social interaktion. Dessa två aspekter av beteendet är väsentliga för att må bra för sig själv och för att göra ett gott intryck på andra. Positiva interaktioner smittar av sig genom värme, acceptans och goda känslor som får människor att njuta av dem som tränar upp sin la bella figura.

03 Idrottsklubbar

Genom egen erfarenhet av bl.a. arbete med professionella fotbollsspelare på allsvensk nivå ligger utmaningen i integration och kunskap inom kosten. Ni som förening kan använda mitt varumärke i marknadskommunikation där vi jobbar mot framgång både på tävlingsarenan och för idrottarens personliga utveckling.

Det enda sättet att förutsäga framtiden
är att ha kraften att designa den

- Mix Haxholm

Börja nu

The change is coming. It is time to take action and
responsibility for the industry representation.

Kontakta mig

Intresseanmälan

Rulla till toppen