Varför ska ni
samarbeta med mig?
Idag finns det en stor potential att bygga broar mellan olika kommunikationskanaler och mitt mål är att tillföra min styrka och tidigare erfarenheter inom TV, media och kommunikation till retailföretag som vill få större utväxling på sina reklaminvesteringar.
Marknadskommunikation kan definieras som “varumärkesinitierad kommunikation som är avsedd att påverka människor.”
- Rosengren & Dahlen 2016
Vad är poängen med marknadsföring?
Vi går mot en digitaliserad värld och teknik är häftigt så länge det tjänar kunden som kan hitta en mening och syfte bakom det. Inom hälsa och kost handlar det ofta om:
- Hitta ett nytt mål som att gå från stark och fit till hälsosam och social.
- Ta hjälp av appar och liknande för att förändra ett beteendemönster.
- Inte nödvändigtvis tillgodose ett behov, utan snarare förändra ett behov.
- Långsiktighet snarare än snabba lösningar.
Exempel på vilka sätt jag kan hjälpa med marknadsföringssyfte:
01 Modellagenturen
Här vill jag bidra med förändringar som skett i branschen. Ett samarbete där agenturens möjligheter och modellens hälsa kombineras till ett gynnsamt samarbete. Detta i kombination med retailföretag som alltmer vill bidra mot de 17 olika globala målen för en hållbar utveckling. Däribland, nr (3) god hälsa och välbefinnande och nr (8) anständiga arbetsvillkor och ekonomisk tillväxt.
02 Företag
03 Idrottsklubbar
Det enda sättet att förutsäga framtiden
är att ha kraften att designa den- Mix Haxholm
Börja nu
responsibility for the industry representation.